Søndagsskole

Vi vil at barna skal trives i kirken

Wanda og Tor Håbrekke

Ledere for PK Kidz

Kontingent

Alle er hjertelig velkommen til søndagsskolen. Dersom du finner ut at dette er stedet for ditt barn, eller for deg selv om du er blitt så gammel, så er det kjempefint om du også blir medlem. Da mottar vi støtte fra stat og kommune, og det gjør det lettere for oss å kjøpe inn materiell som vi trenger for å gjøre søndagsskolen enda bedre!

For tiden er årskontingenten for søndagsskolen kr 90,- per barn. Kontingent kan sendes på Vipps til #93065 eller betales til kontonummer 1627.07.29227.

Merk innbetalingen med:

SS
og barnets navn.

Årlige arrangement for barn:

• Barneleir på Slora (slutten av juni) – se egen hjemmeside
  • Familiegudstjeneste (siste søndag hver måned)