PK Musikk

Inn i Hans nærhet

Sang og musikk, lovsang og tilbedelse har i alle år preget gudstjenestene i Pinsekirken, og gjør det fortsatt hver eneste søndag når vi deler fellesskap og troen på Jesus i gudstjenestene våre. Vårt ønske er at sangen og musikken skal være med å lede DEG inn i Guds nærhet.

Martin Gulbrandsen

Leder for Sang & Musikk

Martin Gulbrandsen leder i dag dette arbeidet som består av 40-50 sangere og musikere. Med seg har han flere flotte og dyktige lovsangsledere som du vil bli bedre kjent med på våre gudstjenester.

Connect

Pinsekirken er velsignet med mange unge og fremadstormende sangere og musikere. Barn og ungdom er med å spille på ulike arenaer innenfor kirkens aktivitetstilbud. Det etablerte ungdomsbandet Connect, som du kan høre spille og synge hver uke på PULS, er også trofast med i gudstjenestene våre.

Barnekoret BIT

Kirken har også gleden av å ha verdens beste barnekor – BIT. Denne gjengen har gitt ut tre CD’er som kan høres på Spotify. BIT er alltid med første søndagen i måneden på familiegudstjenestene våre.

Har du spørsmål kan du sende e-post til musikk@pinsekirken.org