PULS

Ungdommene – pulsen i kirken

PULS er for ungdom fra 8. klasse og ut videregående skole som er interessert i å erfare Gud i hverdagen, ha det gøy, få nye venner og gjøre spennende ting sammen.

Sentralt i vårt fellesskap finner du en tro på en Gud som elsker alle, som er for alle og som også er interessert i livet! Vi ønsker  at våre ungdommer skal erfare Gud i kirken og i hverdagen, med et trygt og godt miljø rundt seg. Vi drømmer om at deres erfaring av Gud skal oppmuntre  dem til å dele dette med sine venner slik at de kan oppleve det samme.

PULS er ungdomsmøter på fredager, misjonsturer til Bulgaria, helgeturer for undervisning og sosialt fellesskap og mye, mye mer.

Konfirmasjon: Tentro, er en frikirkelig konfirmasjonsundervisning, som kan velges i stedet for kirkelig eller borgerlig konfirmasjon. Les mer nedenfor

Følg oss på Face og Insta

Samuel Langeland

Ungdomsleder for PULS

Ledergruppen for PULS

Simon Mella

Louise Rensel

Daniel Fleischer

Benjamin Aune

This error message is only visible to WordPress admins
Error: There is no connected account for the user puls_pk.

puls på fredager

Hver fredag kl. 20:00 – 23:00 har vi PULS. Dette er en kveld kun for ungdommer, der vi bygger miljø sammen og har mulighet til å ta med våre venner til kirken

TENTRO I PINSEKIRKEN

Vi ønsker alle i konfirmasjonsalder velkommen til Tentro i Pinsekirken Sandvika.

Tentro er frikirkelig trosopplæring som du kan velge i stedet for kirkelig eller humanistisk konfirmasjon. Tentro tar tak i tenåringers hverdag og virkelighet, og knytter dette opp mot tro. Samlingene er bygd for å gi deg opplevelser, oppdagelser og inntrykk, ikke bare skoletimer, som du kanskje frykter når du hører ordet ”undervisning.” Gjennom aktivitet som engasjerer deg og med virkemidler som filmklipp, musikk fra hitlistene, bilder, illustrasjoner og fortellinger, leker og konkurranser, gjør at du får en god forståelse av det aktuelle temaet, og at du opplever det relevant for deg!

Uavhengig av menighetstilhørighet, og uavhengig av tro er alle 9. klassinger hjertelig velkommen!

Tentro 2023-2024

Samlingene vil være annenhver fredag i Pinsekirkens lokaler. Vi skal på en egen tur til høsten og deltar i ungdomsarbeidet gjennom året.

Hele Tentro-deltakelsen koster kr. 1 550,- og dekker alle utgifter til undervisningsmateriell, turer og mat.

Meld deg på til Tentro med oppstart 1. september, og avslutter med konfirmasjonsfest i Bærum Kulturhus søndag 5. mai 2024.

Meld deg på i dag

Har du spørsmål send oss gjerne en epost til tentro@pinsekirken.org