Gi til Pinsekirken

Gud elsker en glad giver

Generøsitet

«Gi, så skal det bli gitt dere; et godt mål som er presset, ristet sammen og renner over, skal bli lagt i fanget deres. For med det samme mål som dere bruker, skal det måles opp tilbake til dere.»

Luk.6:38

VIPPS:

Søk opp Pinsekirken i Bærum. Merk med ”GAVE” i meldingsfeltet.

Konto:

1627.07.29227

DNB Bank

Merk med ”GAVE” i meldingsfeltet

Bli fastgiver

Vi ønsker at så mange som mulig skal registrere seg som giver med et fast månedlig trekk. Dette er den beste måten for kirken å planlegge for fremtiden

I nettbanken kan man sett opp et fast trekk som overføres til Pinsekirken en gang pr. mnd.

SKATTEFRADRAG:

Gaver til humanitære og veldedige formål kan trekkes fra på selvangivelsen. Minimumsbeløp for å oppnå skattefradrag er kr 500,- i løpet av et inntektsår og maksimalt kr 25 000,-. Dette innebærer opptil kr 5 500,- kroner mindre å betale i skatt.

Ektefeller kan dermed gi kr 25 000,- hver og få skattefordel hver for seg. Pinsekirken innrapporterer dine gaver på vegne av deg som giver. Det er derfor viktig at du oppgir Pinsekirken din informasjon (navn, adresse, mail og fødsels- og persnonnumer). Dette kan du gjøre ved å sende mail til: regnskap@pinsekirken.org

Bibelsvers om det å gi

• Når dere høster inn grøden i landet, skal du ikke skjære kornet helt ut til åkerkanten, og de aksene som ligger igjen etter skurden, skal du ikke plukke opp. Når du høster din vingård, skal du heller ikke sanke de druene som blir igjen, eller plukke opp de som er falt ned. Du skal la dem være til de fattige og innflytterne. Jeg er Herren deres Gud. (3. Mosebok 19,9-10)
  • Det er større lykke ved å gi enn ved å få. (Apostlenes gjerninger 20:35)