#tjene #utgjørenforskjell
#byggesammen #brukdingave
#tilvelsignelse #finndinoppgave

Vi har et ønske om og har en lidenskap for å bygge en menighet der du kan føle deg hjemme, der du lærer å kjenne Gud og hvor du kan bidra med den du er.

Utgjør en forskjell

Når du bestemmer deg for å bidra med den du er i menigheten, så skjer det to ting. For det første styrker og beriker du menigheten i dets oppgave om å spre Guds rike på jorden (i Sandvika!). Teamet Pinsekirken blir enda sterkere! For det andre vil du få en større tilhørighet og et eierskap til miljøet og kirken, som styrker deg i din person og tro.

Lurer du på noe? Send oss gjerne en epost

Thomas Almnes

Kontaktperson

«Vårt håp er at etter hvert som troen deres vokser, vil dere være en del av vårt voksende arbeid.”
2. Kor 10-15 (MSG)

«Vi vil bygge en sunn og betydningsfull menighet gjennom livsnære relasjoner og Guds kraft.»
Pinsekirkens visjon

Vi har alle gaver og talenter som vi kan bruke og som kan utgjøre en forskjell for andre mennesker. Vil du være med og berike oss med dine gaver og talenter? Sammen blir vi et enda sterkere team som sprer Guds rike i Sandvika.
Bli med å utgjøre en forskjell!

Lurer du på noe? Send oss gjerne en epost