Er du vår
nye leder ?

Ungdomsarbeidet i Pinsekirken Sandvika går under navnet PULS.Nå er vi på jakt etter en ny hovedleder som kan være med å lede PULS-arbeidet videre.

Er du interessert eller litt nysgjerrig?
Ta gjerne kontakt for en uformell prat om Pinsekirken, PULS og hva en slik rolle kan innebære.

Dette er PULS

PULS er for ungdom fra 8. klasse og ut videregående skole som er interessert i å erfare Gud i hverdagen, ha det gøy, få nye venner og gjøre spennende ting sammen. Sentralt i vårt fellesskap finner du en tro på en Gud som elsker alle, som er for alle og som også er interessert i livet! Vi ønsker  at våre ungdommer skal erfare Gud i kirken og i hverdagen, med et trygt og godt miljø rundt seg. Vi drømmer om at deres erfaring av Gud skal oppmuntre  dem til å dele dette med sine venner slik at de kan oppleve? det samme.
  • Ungdomssamlinger på fredager (av og til online)

• TenTro – frikirkelig konfirmasjonsundervisning

• Misjonsturer til Bulgaria

• Helgeturer med  undervisning og sosialt fellesskap

• Utvikling i oppgaver og tjenester

Er du den vi leter etter?

• Du kjenner på et ønske om å bygge miljø og Gudstro i unge menneskers liv
  • Du har evne til å se enkeltmennesket og å se alle
  • Du trives med å jobbe i team med andre og stå på selvstendig
  • Du evner å engasjere og inspirere frivillige
  • Stor fordel med erfaring i å dele fra Guds ord liknende setting
  • Vi ønsker kandidater med erfaring fra lignende arbeid, enten som ansatt eller frivillig
  • Personlig egnethet vil bli spesielt vektlagt
  • Den som ansettes må arbeide i samsvar med menighetens visjon og verdigrunnlag
  • Alle som arbeider med barn og ungdom, må fremlegge politiattest

Vi ønsker å komme i kontakt med deg

Benjamin Aune
Mob: 473 86 292

Rune Gulbrandsen
Mob: 994 69 454‬

Kontakt oss gjerne for en uforpliktende samtale

Søk på stillingen her

Last opp CV og søknad her - samlet eller hver for seg:
Arbeidsgiver:
Pinsekirken Sandvika
Arbeidssted:
Elias Smits vei 13, Sandvika
Ansettelsesform:
Fra 40-60%
Søknadsfrist:
31. august 2021
Lønn:
Etter avtale
Oppstart:
Etter avtale

Om Pinsekirken

Pinsekirken i Sandvika er en fargerik menighet for hele familien, med nærmere 700 medlemmer. Vi er en flerkulturell kirke med en voksende ungdomsgruppe og mer enn 200 barn.

Pinsekirken er et sted hvor du kan ha tilhørighet, vokse og tjene sammen med andre. Med de gaver Gud har gitt deg kan du være med og utgjøre en forskjell. Bli med oss i å bygge en levende kirke midt i Sandvika.