Pga nye smittevernregler i Bærum kommune må vi dessverre stanse all aktivitet i PK Kidz inntil videre! 

Pga nye smittevernregler i Bærum kommune må vi dessverre stanse all aktivitet i PK Kidz inntil videre! 

be for meg

“Vær ikke bekymret for noe! Men legg alt dere har på hjertet, fram for Gud. Be og kall på ham med takk. Og Guds fred, som overgår all forstand, skal bevare deres hjerter og deres tanker i Kristus Jesus.”

Filipperbrevet 4:6

Ingenting er umulig for GUD ​

Vi tror på en Gud som hører og svarer bønn. Bønn er en mulighet vi har til å søke hjelp hos den allmektige Gud. Gud elsker alle mennesker, og ønsker å møte våre behov. Gud lover at når vi vender oss til ham i bønn med et oppriktig hjerte, vil han gi oss svar og veiledning.

– Dersom dere blir i meg, og mine ord blir i dere, da be om hva dere vil, og dere skal få det, sier Jesus i Johannes 15,7

Bønnevegg

Skriv bønner på veggen lengst nederst på denne siden.

Personvern: Ønsker du forbønn for andre? Legg ikke ut navn/informasjon som kan identifisere personer. Gud vet hvem det dreier seg om. Er det egne behov du vil be om, står du selvfølgelig fri til å bruke fullt navn dersom du ønsker det.

12 kommentarer

  1. Hei. Kan dere be for at jeg går den veien Herren vil jeg skal gå og at han gir meg visdom til å forstå. At alt legger seg til rette med de praktiske ting ifht flytting, bolig og økonomi.Ber om fred for familien. Takker for forbønn 🙏❤️

  2. Ønsker forbønn. Kjære Gud! Hvor lenge skal jeg ha uro i sjelen og sorg i hjerte hver dagen .
    Si meg svar meg du min Gud. AMEN

  3. Jeg har fått problemer med fordøyelsen/lukkemuskelen. Hver så snill å be for meg å send meg healing sånn at det ikke utvikler seg mer.

  4. Be for meg. Går gjennom en vanskelig tid. Be at jeg skal kjenne at Jesus hjelper meg. Be om ledelse og klarhet når det gjelder jobb. At det blir en veldig velsignet tid framover

  5. Be for jente 20 år som trenger en ny start og skifte av miljø . Be om ledelse og at Gud åpner dører ingen kan stenge. Be om at manipulering fra annen jente tar slutt.
    Be om at jenta på 20 skal se lyst på ting framover

  6. Ber for mitt voksne barnebarn. Han har vært sliten veldig lenge. Fatigue. Ber for hans mor og far også. Jeg, hans mormor, trenger også forbønn. Jeg er deprimert. På forhånd takk.

  7. Be for min lillesøster. For helsen hennes. Sliter med halebenet. Be også for oppstart av studier på nytt sted.

  8. Be for meg at jeg får tilbake førerkortet og blir kvitt medisiner og alt det har skapt av problemer. Be også om at familien får et møte med Jesus.

  9. Ber om at vår datter sin helse blir bedre. Takk for at Gud har lovet å være med henne og oss. Takk

  10. Kjære gud vær med meg og støtte meg i alle mine bekymringer. Jeg ber om hjelp til å finne nytt bosted, hjelpe meg å finne et trygt sted jeg kan trives. Takk i jesu navn

  11. Hei
    En liten baby på 4 måneder måtte raskt inn på Rikshospitalet med unormale blodverdier for leveren. Be om at legene med Guds hjelp finner raskt ut hva som er galt og gir riktig behandling. Ber om fred for familien 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Send inn til Pinsekirken

Skriv ned ditt bønnebehov og send det inn i skjemaet nedenfor. Kirken vil be for alle behov som kommer inn. Gud velsigne deg!

Personvern: Ønsker du forbønn for andre? Legg ikke ut navn/informasjon som kan identifisere personer. Gud vet hvem det dreier seg om. Er det egne behov du vil be om, står du selvfølgelig fri til å bruke fullt navn dersom du ønsker det.

“Be, så skal dere få, let, så skal dere finne, bank på, så skal det lukkes opp for dere.”

Matteus 7:7

Har du et spørsmål eller kanskje ta et nytt steg i troen?

religion
vs
relasjon

Hvordan få et friskt, livgivende
fellesskap med Gud

Pinsekirken Sandvika ønsker at du skal være trygg når du bruker hjemmesiden vår. Vi benytter cookies for å sikre at du får en best mulig brukeropplevelse og for å hente inn statistikk for å gjøre siden bedre. Trykk JEG FORSTÅR for å akseptere vår bruk av cookies eller les vår personvernærklæring.